Grow accounting to help businesses grow

Kindlasti on nii mõnedki meie kliendid vahel mõelnud, et milline on täpselt meie nime “Grow” taust. Tegelikult ei olegi siia peidetud mõnda keerulist salakoodi ja nimi vihjabki sellele, mida see inglise keeles tähendab – kasvule. Kuna kevad on sobiv aeg kasvust rääkimiseks, annamegi oma lugejatele ülevaate nii meie põhimõtetest kui ka näpunäidetest, mille järgi saab iga ettevõte oma kasvu panustada. Seega loe edasi ja pane edasisele kasvule alus!

8 Grow edu võtit, mida sinagi võiksid järgida

Oleme oma töös lähtunud mitmest põhimõttest, mis on meid aidanud jõuda sinna, kus me praegu oleme. Kuna me tunneme, et sellest võib tõusta tulu ka sinu ettevõttele, jagame neid soovitusi, et ka sinu ettevõte jõudsalt kasvaks. Seda kõigile, mitte ainult neile ettevõtetele, kelle tegevusala on raamatupidamine.
  • Hoia ja hinda olemasolevat klienti – suhtle, ole olemas, mõtle kaasa, go the extra mile. Nii mõnigi kord kiputakse panustama pigem uute klientide hankimisse, jättes senised kliendid unarusse.
  • Tunne oma klienti. Tea oma kliendi vajadusi ja ole toeks tema protsesside, teenuste ning toodete arendusel. Kui sinu klient kasvab, kasvad ka sina ise!
  • Hea teenindus igas olukorras. Alati on kasulik rahulikuks ja professionaalseks jääda – seda ka olukorras, kus klient on lahkumas või sind kogemata pahandanud. Just selline suhtumine on nii mõnegi lahkunud kliendi meie juurde tagasi toonud.
  • Hoia ja arenda oma meeskonda! Hoitud töötajad oskavad omakorda ka paremini kliente hoida ja meeskond peaks koosnema ettevõtte suurimatest fännidest! Kui nemad pakutavaid teenuseid ostaks, ostaks ka teised.
  • Osale networking-üritustel. Selliseid ärivõrgustike üritusi tasub nautida ja sedasi leitud kontaktid võivad ülimalt kasulikuks osutuda. Nagu öeldakse – it’s not what you know, but who you know.
  • Korralda üritusi. Pane teised endast rääkima, korraldades nii kitsamaid üritusi klientidele kui ka laiemale üldsusele suunatud üritusi.
  • Mõõda ja jälgi mis töötab. Siin on lisaks raamatupidamisele märksõnaks ka finantsanalüüs – kui midagi ei tööta, siis loobu sellest ja katseta teiste võimalustega. Tea, kust su klient on tulnud ja mida ta soovib.
  • Ole nähtav sotsiaalmeedias. Aastal 2018 ei saa kuidagi mööda sotsiaalmeediast ja muudest kaasaegsetest lähenemistest. Ent uusimate trendide katsetamisel tasub jätkuvalt näha näiteks vaeva töötavate ja personaliseeritud uudiskirjade saatmisega.

Kasvame koos – mitu pead on ikka mitu pead!

Kui sa arvad, et selliseid põhimõtteid järgiv meeskond võiks aidata sul sinu eesmärke saavutada, võta meiega ühendust – saada meile e-kiri aadressile info@grow.ee või sõnum meie Facebooki lehe kaudu. Grow big!